Když potřebujete ukázat vaše webové stránky
Je jasné, že obrázky nebo krátká videa obohatí obsahově každou virtuální prohlídku a vy se s těmito prvky setkáte u mnoha prohlídek. Jenže my, ve Virtusféře, dokážeme jít ještě dál a nabízíme plnou integraci webových stránek zákazníka přesně dle jeho požadavků. Případovou studií jsme se v tomto směru zabývali u tvorby prohlídky Volvo Trutnov. Tehdy jsme pomohli integrovat webové stránky ve dvou rovinách. Klient požadoval volný přístup do servisu a jeho zázemí, kde si mohl jeho zákazník v klidu projít všechna pracoviště včetně klempírny a lakovny, ale zároveň měl mít možnost okamžitého objednání do servisu. To jsme řešili na jedné ze stěn servisu, kde jsme integrovali symbol montážního klíče. Po kliknutí na něj se objevila přímo v prohlídce stránka s objednávkovým formulářem. Druhý požadavek byl definován u prodeje příslušenství k vozům Volvo, konkrétně se jednalo o prodej střešních boxů. Po kliknutí na box se objevilo okno se základními informacemi, obrázkem boxu z pohledu seshora (fotili jsme přímo v prodejně z dronu) a dvěma odkazy. Jeden přímo v prohlídce otevřel produktovou stránku a druhý měl stejný cíl, ale tentokrát zákazníka prodejny převedl do jiného prostředí, mimo prohlídku přímo na produktovou stránku výrobce Volvo.
Styl prezentace je jen na vás
Ano, jak jsme si řekli výše, důvody k integraci vašich webových stránek přímo do prohlídky mohou být různorodé. Od informačních a produktových stránek, přes objednávkové a jiné formuláře až po zcela funkční e-shopy, zařazené do podmanivého prostředí virtuální prohlídky. Jenže, kde přesně se taková stránka může nacházet a jaké jsou možnosti její integrace? Velmi zajímavé je na jakékoliv volné zdi vytvořit „obraz“ obdélníkového tvaru a stránky se do tohoto obrazu načtou okamžitě po příchodu vašeho zákazníka. Tento přístup je vizuálně nejen atraktivní, ale také pomáhá k mnohem lepší orientaci v prostoru. Váš zákazník může rovnou číst informace ze stránek nebo scrolovat, případně klikat na odkazy ve stránkách. Pohybuje se volně a bez omezení. Další možností jsou různé symboly v prostoru nebo na zdech, či předmětech. Prodejna nábytku může třeba na zajímavém křesle integrovat symbol „i“ s dalšími informacemi, kdy po kliknutí se otevře přímo před zrakem zákazníka webová stránka s produktovými informacemi.
Možností je mnoho, my jsme připraveni
Možností je opravdu mnoho, je jen na vás, jak budete chtít propojit stávající webové stránky s virtuálním prostředím. Platí ale, že díky této funkci může váš zákazník najít synergii mezi přirozenou orientací v prostorách firmy a pro detailní informace (které by jinak zahltili prostředí virtuální prohlídky) si „zajít“ na vaše stávající webové stránky. Ať už se rozhodnete jakkoliv, Virtusféra je zde. Jsme připraveni splnit vaše přání a požadavky k plné spokojenosti…