Vášeň pro skvělá auta
Virtuální prohlídky autosalonů jsou v automotive často opomíjené, ale CUPRA mění pohled na věc. Místo statických obrázků propojují autosalon s aktuálními webovými informacemi a vytvářejí autentickou atmosféru. Zákazníci získají detailní informace, snadnou orientaci a pohodlí prohlížení bez nutnosti fyzické návštěvy. CUPRA Autosalon Průhonice dokazuje, že technologie a vášeň pro špičkové vozy jdou ruku v ruce.
Jak probíhala spolupráce?
Od počátku bylo jasné, že propojení virtuální prohlídky s aktuálními webovými stránkami bude klíčem k úspěchu. CUPRA Autosalon Průhonice jsme pojali jako odrazový můstek pro emoce, vzdělávání a snadnou navigaci zákazníka.
Virtuální prohlídka vás vtáhne do dynamického prostředí autosalonu, kde jednoduchým kliknutím na interaktivní ikony můžete:
- Prohlédnout nabídku skladových vozů.
- Objednat testovací jízdu.
- Zhlédnout krátká videa o tom, jak vzniklo logo CUPRA.
- Navštívit e-shop se stylovými doplňky a příslušenstvím.
Navíc jsou zde aktivní odkazy pro rychlou komunikaci – jedním kliknutím na e-mailovou adresu se otevře váš e-mailový klient, nebo na mobilním zařízení rovnou vytočíte číslo na prodej vozů či servis. To vše je doplněno o videa, hudbu, technická data a další interaktivní prvky, které společně vytvářejí unikátní zážitek.






Řekli o nás
„Virtusféra nám nabídla něco poměrně unikátního. Přiznané prostory nového autosalonu v jejich podání jen podtrhují jedinečný designový jazyk CUPRA. Zároveň přidali praktické informace, množství technických dat a emocionálně laděná videa – vše v logicky uspořádaném menu doplněném o kontakty a navigaci pro zákazníky. Tato prohlídka pro nás znamenala posun k dalším projektům, například v Karlovarském kraji.“
Filip Stoulil
Marketing & PR Communications, CUPRA & SEAT
Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.
Zaujala vás naše práce? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.